Toma Paleček

dizajner nivoa, Playstudios

Oblast: gejm dizajn

O Tomi

Toma je završio 12. Beogradsku gimnaziju, opšti smer, a zatim Tehnološko-metalurški fakultet, smer biohemijsko inženjerstvo i tehnologija. Nakon master studija iz mehanike fluida i energetike u Grenoblu, otkrio je svet razvoja i dizajna igara, što ga je navelo da promeni profesiju. Ključni koraci u njegovom razvoju kao game designera bili su dekonstrukcija video igara i učestvovanje na game jamovima. Trenutno radi na Tetris Block Puzzle projektu u Playstudiosu. Mentorstvo je ostvario kroz rad u organizaciji Svetski omladinski talas i na Open IT game jamu, gde motiviše ljude da uđu u industriju video igara.

 

Na čemu ćeš raditi sa  Tomom?

  • razgovor o očekivanjima od programa
  • kreiranje programa na osnovu odgovora učesnika
  • osnovni pojmovi u gejm dizajnu:
    • game design pillars
    • šta je GDD (Game Design Document) i kreiranje istog
    • svakodnevne aktivnosti gejm dizajnera
    • alati koje gejm dizajner koristi
  • dekonstrukcija jedne igre po izboru učesnika
  • dekonstrukcija igre na kojoj Toma radi i analiza rezultata učesnika
  • organizacija posete Playstudiosu i prikaz svakodnevnih zadataka gejm dizajnera
  • objašnjenje komplikovanijih tema u gejm dizajnu:
    • monetizacija
    • analiza podataka
    • balansiranje igre
    • kontrolisanje ekonomije u igri

 

Upoznaj mentora bolje

Omiljeni predmet u srednjoj školi?

Biologija, hemija, psihologija.

Ko ti je bio uzor u srednjoj školi?

Profesorka psihologije Katarina Pfaf Krstić.

Najbolji savet za karijeru koji si dobio?

Ovo stalno ljudi govore ali nekako se teško primeni, a to je da postavljam što više pitanja. Znatiželja je uvek dobra karakteristika i ključ brzog učenja posla. U 99% slučajeva su ljudi više nego srećni da odgovore na bilo koje pitanje.