O Tomi
Na čemu ćeš raditi sa Tomom?
- razgovor o očekivanjima od programa
- kreiranje programa na osnovu odgovora učesnika
- osnovni pojmovi u gejm dizajnu:
- game design pillars
- šta je GDD (Game Design Document) i kreiranje istog
- svakodnevne aktivnosti gejm dizajnera
- alati koje gejm dizajner koristi
- dekonstrukcija jedne igre po izboru učesnika
- dekonstrukcija igre na kojoj Toma radi i analiza rezultata učesnika
- organizacija posete Playstudiosu i prikaz svakodnevnih zadataka gejm dizajnera
- objašnjenje komplikovanijih tema u gejm dizajnu:
- monetizacija
- analiza podataka
- balansiranje igre
- kontrolisanje ekonomije u igri
Upoznaj mentora bolje
Omiljeni predmet u srednjoj školi?
Biologija, hemija, psihologija.
Ko ti je bio uzor u srednjoj školi?
Profesorka psihologije Katarina Pfaf Krstić.
Najbolji savet za karijeru koji si dobio?
Ovo stalno ljudi govore ali nekako se teško primeni, a to je da postavljam što više pitanja. Znatiželja je uvek dobra karakteristika i ključ brzog učenja posla. U 99% slučajeva su ljudi više nego srećni da odgovore na bilo koje pitanje.