Marko Bjeković

kontrola kvaliteta — analitičar, Mad Head Games

Oblast: game development, quality assurance

O Marku

O Marku treba da znaš da je završio Elektrotehničku školu „Mihajlo Pupin“, smer Telekomunikacije, i studirao Zaštitu na radu na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu. Njega u karijeri opisuju reči kao što su planiranje, organizacija, pisanje dokumentacije i mentorisanje novih članova tima, a posebno je ponosan na to što je napravio nove alatke za produktivnost tima i značajno unapredio svoje organizacione i tehničke veštine.

U svoj CV upisao je i rad na igri Scars Above, koja je izašla u februaru prošle godine. Trenutno je u Mad Head-u deo tima koji završava najnoviji projekat — akcionu horor igru koja treba da izađe uskoro.

Pored svega ovoga radi na dva privatna projekta, mentorisao je dosta članova tima i trudi se da učini ceo taj proces zabavnim i poučnim.

Na čemu ćeš raditi sa Markom?

  • produkcija video-igre
  • kako se počinje rad na video-igri
  • jedan dan u životu QA
  • načini testiranja
  • Unreal Engine
  • kako se privodi kraj rada na projektu

Pitamo Marka

Omiljeni predmet u srednjoj školi?

Informatika i Engleski jezik zbog nastavnika.

Ko ti je bio uzor u srednjoj školi?

Hideo Kodžima, zbog Metal Gear Solid serijala igara. Igrao sam to još na prvom PlayStation-u.

Najbolji savet za karijeru koji si dobio?

„Fokusiraj se na rešenja, ne na probleme.” Generalno je bolje da ako prepoznaš problem ponudiš i nekoliko potencijalnih rešenja. Problemi će uvek postojati, ali ono što tebe treba da izdvaja je sposobnost da nađeš kreativna rešenja za njih.