O Stefanu
Iza Stefana je XV beogradska gimnazija i psihologija na Filozofskom fakultetu. U karijeri su mu najvažnija kvalitativna istraživanja, a najponosniji je na beta test 3D Mec-a u igri Top Eleven. Trenutno vodi tim istraživača, pa je mentorstvo važan deo njegove svakodnevnice.
S tim u vezi od Stefana možeš da očekuješ maksimalnu posvećenost, primere iz prakse, dosta anegdota, a manje teorije i ne baš puno slajdova. I naravno – s njim ćeš igrati i mobilne igre 🙂.
Na čemu ćeš raditi sa Stefanom?
- čime se bave istraživači korisničkog iskustva i šta je njihova misija
- kako se istražuje
- kako se postaje istraživač korisnickog iskustva (UX Researcher) i šta su osobine dobrog istraživača
- sa kim sarađuju istraživači i kakva pitanja dobijaju
- kako je to biti istraživač na konkretnom primeru testiranja/igranja jedne mobilne igre
Pitamo Stefana
Omiljeni predmet u srednjoj školi?
Psihologija.
Najbolji savet za karijeru koji si dobio?
„Ne zanima nas koliko je lep neki dizajn. Nismo na takmičenju lepote paklica cigareta. Zanima nas šta svaki dizajn poručuje i tvoj zadatak je da to razumeš“, još iz vremena dok sam radio u istraživačkoj agenciji čuo sam ovo od jednog svog iskusnijeg kolege. Ovaj savet iako mozda previše uzak i vezan za konktetnu situaciju lepo ilustruje šta se očekuje od istražavača. Razumevanje. Dešifrovanje. Kontekstualizacija. A ne samo prenošenje rečenog.