Napredne IT u digitalnoj transformaciji
Kurikulum Master 4.0 programa Napredne informacione tehnologije u digitalnoj transformaciji čine četiri modula od kojih se student pri upisu opredeljuje za jedan: Analiza podataka, Distribuirano računarstvo, Interaktivno računarstvo i Organizacija i upravljanje.
Modul Interaktivno računarstvo
Kurikulum Master 4.0 programa Napredne informacione tehnologije u digitalnoj transformaciji čine četiri modula od kojih se student pri upisu opredeljuje za jedan; Analiza podataka, Distribuirano računarstvo, Interaktivno računarstvo i Organizacija i upravljanje.
Modul Interaktivno računarstvo je multidisciplinarni modul koji povezuje i objedinjuje više naučnih oblasti kao što su informacioni sistemi, računarske nauke, dizajn, medicina i psihologija, čime su obuhvaćeni najvažniji aspekti interakcije čoveka i računara. Glavni cilj modula je da studenti ovladaju potrebnim veštinama i znanjima, tako da primenom novih tehnologija i najbolje prakse u ovoj oblasti postanu lideri u dizajnu, primeni i proceni nove generacije interfejsa između čoveka i računara.
U prva dva semestra student treba da položi ukupno 10 predmeta: šest predmeta koji su obavezni, dva iz izborne grupe uže stručnih predmeta konkretnog modula (Izborni 1) i dva predmeta iz izborne grupe svih modula (Izborni 2). Treći semestar posvećen je stručnoj praksi, timskom startap projektu i završnom radu.
Obavezni predmeti
Upoznavanje studenata sa konceptima nauke o podacima. Predmet za cilj ima da predstavi oblasti, alate i tehnike nauke o podacima. Student treba da stekne praktična znanja i veštine koji će mu omogućiti da efikasno i…
Više o predmetu
Upoznavanje studenata sa osnovnim konceptima distribuiranog programiranja. Uvođenje pojma različitih nivoa apstrakcije u konkurentnom i distribuiranom programiranju. Osposobljavanje studenata za pisanje konkurentnih i distribuiranih programa za najčešće probleme u različitim programskim jezicima.
Više o predmetu
Osposobljavanje polaznika da u skladu sa opšteprihvaćenim metodama projektovanja programskih sistema definišu korisničke zahteve u domenu interakcije korisnika i sistema, izvrše analizu, projektuju, implementiraju i evaluiraju elemente korisničkog interfejsa.
Više o predmetu
Cilj nastave je da se studenti upoznaju sa šablonom poslovnih modela, različitim poslovnim modelima prikladnim za digitalno okruženje, upoznaju modele i postupak projektovanja organizacije, kao i da steknu osnovne veštine, savladaju metode i tehnike koje…
Više o predmetu
Razumevanje i ovladavanje principima računarske 2D i 3D grafike, animacije i interakcije sa korisnikom. Savladavanje praktičnih veština programiranja grafičkih aplikacija, teoretskih osnova i tehnologije uređaja računarske grafike.
Više o predmetu
Razumavanje koncepta multimedija i gradivnih blokova multimedija u kontekstu kreiranja interaktivnih multimedijalnih sistema. Upoznavanje sa komponentama interaktivnih multimedijalnih sistema, njihovim dizajniranjem i integracijom. Razumevanje interaktivnosti i mogućnosti unapređenja performansi interakcije multimedijalnih sistema.
Više o predmetu
Izborni predmeti 1
Cilj ovog predmeta je da studente upozna sa osnovnim konceptima, principima, modelima i tehnikama računarske simulacije i virtuelne realnosti i da ukaže na mogućnosti njene primene.
Više o predmetu
Razumevanje interakcije čovek-računar iz perspektive korisnika i razumevanje korisničkog iskustva sa posebnim osvrtom na kognitivne osobenosti (i ograničenja) korisnika. Upoznavanje sa kognitivnim procesima angažovanim tokom interakcije čoveka sa računarom i primena principa usklađivanja performansi sistema…
Više o predmetu
Sticanje teorijskih znanja i praktičnih veština potrebnih za razvoj računarskih 2D i 3D video igara.
Više o predmetu
Izborni predmeti 2
Cilj ovog predmeta je da se studenti upoznaju sa tehničkim i organizacionim aspektima cloud computing-a, kroz analizu modela, tehničih rešenja, rizika i sigurnosnih aspekata cloud tehnologija. Pored servisa za virtuelizaciju resursa, poseban cilj je da…
Više o predmetu
Upoznavanje studenata sa konceptima i primenama matematičkog modeliranja i rešavanja modela metodama operacionih istraživanja. Predmet za cilj ima da predstavi metode analize vremenskih serija, kao i široke mogućnosti primene simulacionih metoda i tehnika.
Više o predmetu
Upoznavanje studenata sa arhitekturom, protokolima, aktuelnim tehnologijama i stanjem istraživanja u oblasti dizajna inteligentnih objekata. Upoznavanje studenata sa principima rada i dizajna pametnih uređaja, tehnologijama za njihovo umrežavanje, razvojem aplikacija, problemima bezbednosti i principima obrade…
Više o predmetu
Upoznavanje sa konceptima elektronskog poslovanja i elementima potrebne hardversko softverske infrastrukture u Cloud okruženju.
Više o predmetu
Upoznavanje studenata sa osnovnim konceptima neuralnih mreža, različitim arhitekturama, sposobnostima učenja neuralnih mreža itd. Osposobljavanje studenata da samostalno projektuju neuralne mreže i duboke neuralne mreže za inženjerske aplikacije, digitalnu obradu signala, telekomunikacije itd.
Više o predmetu
Cilj predmeta je da studente upozna sa transformacijama koje digitalne tehnologije donose marketingu i prodaji. Sticanje znanja za kreiranje digitalne marekting strategije. Unaprede znanja o kreiranju strategije prodaje ka krajnjim i poslovnim klijentima online.
Više o predmetu
Upoznavanje sa aktuelnim tehnologijama veštačke inteligencije (VI) i njihovim primenama u različitim domenima. Upoznavanje sa softverskim bibliotekama otvorenog koda koje implementiraju različite algoritme VI i omogućuju razvoj inteligentnih softveskih aplikacija. Ovladavanje praktičnim veštinama potrebnim za…
Više o predmetu