Uključene obrazovne institucije
Univerzitet umetnosti i Matematički fakultet Univerziteta u Beogradu
Dostupan u okviru programa
Master 4.0: Umetnost i dizajn video-igara Obavezni
Kratki program studija: 3D dizajn za video-igre izborni
Oblast
Usvajanje i praktična/umetnička primena znanja iz oblasti 3D animacije – od generalnih animacijskih postupaka svojstvenih za sve vidove animacije do specifičnih za 3D softvere. Celovito poznavanje procesa realizacije 3D animirane sekvence, kroz izbor adekvatne tehnologije za osmišljenu ideju.
Sudenti ovladavaju ključnim principima digitalne animacije, razumeju opštu logiku 3D animacije i osposobljeni su da ih primenjuju i razvijaju u različitim postupcima i tehnološkim uslovima. Ralizacija kratke 3D animirane sekvence.
1-3. Osnove animacije (ekstremi, preterivanje, linija pokreta, faze pokreta, ciklusi, ubrzavanje i usporavanje, tajming);
4.Postavljanje i podešavanje ključnih frejmova. Animativni parametri;
5. Editori za animaciju (Graph editor, Dope Sheet, Outliner). Breakdown keys, Set-driven keys;
6. Animacija objekata po putanji (Motion paths). Ghost,Constraints;
7. Deformeri;
8. Blendshape deformer. Priprema oblika za vokalizaciju;
9-10. Vokalizacija. Animacija izraza lica;
11. Virtuelni skelet. Skining.
12. Ciklična animacija. Vežba: ciklično kretanje (hod, let ptice i sl.);
13. Animacija kamere i svetla. Osnove kadriranja;
14-15. Rad na finalnom projektu, konsultacije, kritičke radionice.