Umetnost i dizajn video-igara
Svestan orgomnog potencijala industrije video-igara i mogućnosti zapošljavanja stručnjaka iz različitih oblasti, beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom kreirao je savremeni multidisciplinarni program. U tri semestra studenti dobijaju priliku da usavrše programiranje, dramaturgiju, 3D modelovanje, marketing… i sa tim znanjima postanu kompetentni stručnjaci u svetu kreativnih industrija.
Krajnji rezultat ovog Master 4.0 programa su pojedinci koji su kompetativni na globalnom nivou zahvaljujući saradnji najboljih visokoškolskih ustanova i poslodavaca.
Obavezni predmeti
Praktično usvajanje znanja iz oblasti 3D animacije karaktera – od generalnih postupaka postavke virtuelnog skeleta i skinovanja do specifičnih naprednih tehnika za rigovanje. Celovito poznavanje procesa rigovanja karaktera za video igru.
Više o predmetu
Cilj predmeta je da studente upozna sa teorijama i praksama kreativnih industrija i osposobi ih da preduzimaju inovativne i kreativne inicijative u civilnom i privatnom sektoru, budu aktivni učesnici u savremenim sistemima profitnoi neprofitno orijentisane…
Više o predmetu
Upoznati studente sa razvojem industrije video-igara sa posebnim fokusom na audio-produkciju, napretkom tehnologija i estetikom. Studenti treba da se upute u raznolikosti uloga i tipova audio- sadržaja u video-igrama.
Više o predmetu
Upoznavanje studenata sa različitim teorijskim pristupima sagledavanja i proučavanja video-igara u kontekstima: medija, kulture – ludologije u užem i širem smislu, predstavljačkih i izvođačkih umetnosti – pre svega u oblastima naratologije, studija filma i performansa,…
Više o predmetu
Studenti se nastavljaju sa naprednijim fazama rada na video igrama i njihovu produkciju i plasiranje. Praktično usvajanje znanja neophodnih za razumevanje procesa kreiranja video igre kroz participaciju i grupno angažovanje.
Više o predmetu
Upoznavanje sa osnovnim konceptima skript programiranja kroz programski jezik Pajton.
Više o predmetu
Zaokruživanje obrazovnog procesa master studija kroz realizaciju i prezentaciju zaokruženog projekta ralizacije video igre. Demonstracija detaljnog poznavanja i kontrole idejnih, tematskih, produkciono-tehnoloških i tehničkih aspekata produkcije video igara.
Više o predmetu
Predmet Dramaturgija i igra ima za cilj da upozna studente sa osnovnim pojmovima, principima i postupcima kako u istorijskom razvoju dramaturških poetika, tako i kroz antropologiju i modele igara. Igre i igranje čine srž iskustva…
Više o predmetu
Praktično usvajanje znanja neophodnih za samostalno kreiranje jednostavnih digitalnih trodimenzionalnih modela – od ideje, oblikovanja u različitim okruženjima i transformisanja, do izrade finalnog projekta i renderinga.
Više o predmetu
Usvajanje i praktična/umetnička primena znanja iz oblasti 3D animacije – od generalnih animacijskih postupaka svojstvenih za sve vidove animacije do specifičnih za 3D softvere. Celovito poznavanje procesa realizacije 3D animirane sekvence, kroz izbor adekvatne tehnologije…
Više o predmetu
Upoznavanje sa osnovama zapisa elementarnih i multimedijalnih podataka u računarskim sisitemima, njihovom obradom, prikazivanjem i čuvanjem
Više o predmetu
Studenti se uvode u interdisciplinarni proces primene kreativnosti u video igrama i produkciji. Praktično usvajanje znanja neophodnih za razumevanje procesa kreiranja video igre kroz participaciju i grupno angažovanje.
Više o predmetu
Unapređivanje programerskih sposobnosti kroz upoznavanje sa objektno orijentisanim stilom programiranja i biblioteke za razvoj igara.
Više o predmetu
Praktično usvajanje znanja neophodnih za samostalno kreiranje naprednih digitalnih trodimenzionalnih modela – sa posebnim osvrtom na razvoj dizajna modela, građenja optimalne topologije za video igre.
Više o predmetu
Izborni predmeti
Upoznavanje sa osnovama arhitekture video igara i alatima za njihov razvoj.
Više o predmetu
Predmet ima za cilj da upozna studente sa gradivnim elementima video igara, žanrovskim uslovnostima, te principima i postupcima koji su video igre učinili najmasovnijim i ekonomski najuspešnijim medijskim žanrom u istoriji. Stvaranje slikama i drugim…
Više o predmetu
Upoznavanje sa osnovnim konceptima obrade zvuka i slike, kao i sa tehnikama za programiranje obrade zvuka i slike na programskom jeziku Python.
Više o predmetu
Sticanje znanja i veština u domenu vođenja i razvoja kreativnih timova i upoznavanje studenata sa naučno-teorijskim sistemom i savremenim istraživanjima kreativnosti koja se mogu primeniti u virtuelnom okruženju.
Više o predmetu
Praktično usvajanje znanja neophodnih za samostalno osmišljavanje i realizaciju naprednih 3d modela od postavljanje koncepta, preko teksturinja do finalnog modelovanja i rendera.
Više o predmetu
Praktično usvajanje znanja neophodnih za samostalno osmišljavanje i realizaciju projekta u alatima za razvoj video igara od veba, preko desktop platformi, konzola, virtuelnih realnosti i mobilnih uređaja (Unity).
Više o predmetu
Praktično usvajanje naprednih znanja neophodnih za samostalno osmišljavanje i realizaciju animacija za produkciju video igre.
Više o predmetu
Praktično usvajanje znanja neophodnih za samostalno osmišljavanje i realizaciju karaktera od postavljanje koncepta do finalnog modelovanja i rendera karaktera.
Više o predmetu
Upoznavanje sa osnovnim veb-tehnologijama i tehnikama za programiranje igara za veb.
Više o predmetu
Upoznavanje i savladavanje tehnika rada u programima FMOD Studio i Unity engine u cilju kreiranja praktičnog zadatka (funkcionalne demo scene video-igre) koji podrazumeva rad sa muzikom, zvukovima i dijalozima. Cilj je da budući dizajneri video-igara…
Više o predmetu