Uključene obrazovne institucije
Univerzitet u Kragujevcu
Dostupan u okviru programa
Master 4.0: Razvoj kompjuterskih igara Obavezni
Kratki program studija: Razvoj kompjuterskih igara izborni
Oblast
Sticanje znanja za razumevanje ključnih principa digitalne animacije. Primena konkretnih tehnika digitalne animacije u produkciji kompjuterskih igara različitih žanrova.
Studenti su osposobljeni da primene stečena znanja i veštine u oblasti digitalne animacije i ostvare nastavak profesionalne karijere samostalno ili u studijima za razvoj kompjuterskih igara.
Teorijska nastava
Osnovni principi animacije, digitalna animacija i softverske mogućnosti, animacija postupkom ekstrema (keyframes), skript animacija, mogućnosti digitalizacije pokreta i primene na digitalnom modelu (motion/performance capture), sistemi čestica i animacija fluida, animacija specijalnih efekata, animacija svetlosnih parametara i virtuelne kamere, animacija zadatom putanjom (path animation).
Praktična nastava
Upoznavanje sa softverskim paketom Blender 2.82a ili novijim i Unreal Engine 4. Konkretni zadaci u formi vežbi kojima se obrađuje svaka nastavna jedinica.