Uključene obrazovne institucije
Univerzitet umetnosti i Matematički fakultet Univerziteta u Beogradu
Dostupan u okviru programa
Master 4.0: Umetnost i dizajn video-igara Obavezni
Oblast
Upoznavanje sa osnovama zapisa elementarnih i multimedijalnih podataka u računarskim sisitemima, njihovom obradom, prikazivanjem i čuvanjem
Studenti ovladavaju ključnim konceptima vezanim za zapis, obradu i čuvanje različitih tipova podataka u računaru. Osposobljeni su da vrše različite transformacije podataka, menjaju njihove karakteristike različite prikaze. Obrađene teme su ilustrovane na praktičnim primerima u programskom okruženju.
1. Kratak uvod u zapis tipova podataka u računaru; Zapis brojeva;
2. Zapisivanje tekstova, ASCII, kodne strane, Unicode, UTF-8; XML, JSON, YML;
3. Vizuelizacija podataka;
4. Boje i rad sa bojama;
5. Vektorska grafika; Elementi analitičke geometrije;
6. Elementi analitičke geometrije; 2D transformacije;
7. Bitmapirana grafika;
8. Konsultacije; izbor seminarkih radova;
9. Digitalizacija slika, rezolucija, dinamički raspon;
10. Zapisivanje zvuka, obrada signala;
11. Zapisivanje filmova i ostalih multimedijalnih sadržaja;
12. Digitalitacija slika, zvuka i filma, rezolucija, učestalost, dinamički raspon;
13. Zapisivanje 3d modela; Kompresija i optimizacija koda;
14. Računarski hardver za video igre;
15. Računarski hardver za video igre.