Uključene obrazovne institucije
Univerzitet umetnosti i Matematički fakultet Univerziteta u Beogradu
Dostupan u okviru programa
Kratki program studija: 3D dizajn za video-igre izborni
Oblast
Praktično usvajanje znanja neophodnih za samostalno osmišljavanje i realizaciju karaktera od postavljanje koncepta do finalnog modelovanja i rendera karaktera.
Studenti ovladavaju celokupnim procesom dizajniranja i oblikovanja (u 3D softveru) karaktera za primenu u video igrama.
1. Pipeline za kreiranje karaktera. 2. Koncpet karaktera. Anatomija. Pozadinska priča o karakteru. 3. Refernce i razvoj dizajna karaktera. 4. Razvoj varijacija, izbor finalnog dizajna. 5. Referntne skice za postavku modelovanja. 6. Modelovanje niskopoligonalnog karaktera. Neutralna poza. Proporcije modela. 7. Primena alata i dodatne tehnike vezane za topologiju karaktera. 8. Dodavanje poligona, prelazak na visokopoligonalni model. 9. Dodavanje detalja na visokopoligonalnom modelu. 10. UV mapiranje karaktera. 11. Kreiranje nabora i finih neravnina. 12-15. Rad na projektu – finalna podešavanja, materijalizacija, render, konsultacije, kritičke radionice. Priprema portfolia.