Šta radi Employer Branding & Communications partner?
piše: Katarina Stevanović, Nordeus
Šta radi Employer Branding & Communications Partner?
Tim za Employer Branding i komunikacije ima zadatak da internu sliku o kompaniji, zanimanjima ljudi, kompanijskim vrednostima, kulturi i timovima prenese autentično ka eksternoj publici kroz različite kanale komunikacija. Kada bismo pomenuto podelili u dve velike kategorije ciljeva, rekla bih da se naš tim bavi širenjem svesti o brendu poslodavca i privlačenjem talenata.
I za širenje svesti o brendu i za privlačenje talenata, Employer Branding tim služi se različitim kanalima komunikacije. To mogu biti veb-sajt, društvene mreže, portali, newsletteri, podkast, tradicionalni mediji (TV, radio, novine), bilbordi, interni i eksterni događaji itd.
U Nordeusu, Employer Branding tim usko sarađuje sa regruterima (Talent Acquisition) i timom za ljudske resurse (HR).
Da bi EB tim kroz storytelling i kreativnost autentično dočarao kako izgleda raditi u Nordeusu, neko pre toga mora da se postara da to interno zaista tako i bude. Zato su TA i HR timovi zaslužni za kreiranje procesa koji će uticati da iskustvo kandidata koji se zapošljavaju i kasnije karijerno rastu u Nordeusu bude što bolje i u skladu sa našim vrednostima i kulturom.
Kako izgleda jedan tvoj radni dan?
Jako je izazovno univerzalno opisati jedan radni dan s obzriom na raznolikost posla koji radimo. Nekim danima ćemo biti na snimajućem setu, nekim danima organizovati događaj, ići u studentsku posetu, raditi sa dizajnerima na pripremi sadržaja ili pripremati zaposlene za konferenciju. 🙂
Ako bih ipak morala da navedem dinamiku jednog radnog dana, to bi izgledalo ovako:
EB tim je jedan od onih timova u kompaniji koji je prvi kontakt za eksterne partnere, donacije i sponzorstva, upite medija i eksternu publiku, te radni dan započinjemo čitanjem mejlovai prispelih upita za saradnju. Nakon toga krećemo sa sastancima koji se vezuju za kvartalne (manje) projekte ili pak one koji se tiču godišnjih ciljeva. Zatim, idemo na timski ručak u našoj kantini, a ostatak dana koristimo da se fokusiramo na operativni deo tekućih zadataka.
Koja sredstva za rad koristiš?
Od hardvera, koristimo računare za komunikaciju sa zaposlenima i dokumente, koristimo telefone za potrebe snimanja za društvene mreže, tu je i prateća oprema kao što su gimbal, mikrofon, ali i hardveri koji mogu da se koriste za događaje poput video bima, projektora, ozbiljnije audio opreme. Kada s vremena na vreme organizujemo kreativne brainstorming-e, radionice i veće timske sastanke gde smišljamo različite ideje u vezi sa projektima na kojima radimo — često koristimo velike hamere, table, flomastere, televizore itd.
Koje softvere koristiš?
Softveri koje Employer Branding tim koristi služe za komunikaciju i kolaboracioni rad, ali postoje i oni koji su bazirani na kreiranju tekstualnog ili video/vizuelnog sadržaja.
To mogu biti: Slack, Miro, Canva, Photoshop, CapCut, Google docs, Google sheets, Mailchimp.
Šta najviše voliš na svom poslu?
Baviti se brendiranjem poslodavca u gejming industriji je jako zabavno! Naši projekti podrazumevaju rad sa svim timovima u kompaniji, kao i različite formate! To znači da imamo prilike da radimo sa najrazličitijim zanimanjima poput artista, dizajnera, inženjera, marketara, HR-a, ali i da kreiramo animirani video za YouTube, napišemo zabavni tekst o našim proizvodima za medije, snimimo TikTok sa studentima ili zaposlenima, brendiramo i osmislimo aktivnosti za štand na nekom događaju ili brendiramo poklone za zaposlene u saradnji sa kul lokalnim brendovima.
Paleta zanimanja i formata čini moj posao uzbudljivim i raznovrsnim!
Ukoliko vam se ovo čini zanimljivim i želite da saznate više o Nordeusu i našim inicijativama, vidimo se na našim društvenim mrežama ili na nekom od budućih događaja!