Objave

Šta fali srpskim startapima?

Naše nedavno istraživanje pokazalo je da je u srpske startape do sada uloženo preko 140 miliona evra. U svom tekstu za Digital…

To nikada neće poleteti?

U autorskom tekstu za specijalni dodatak povodom Kopaonik Biznis Foruma u dnevnom listu „Danas,“ naš direktor Nebojša Đurđević podelio je sa čitaocima…

Digitalno ≠ inovativno

Na ovogodišnjem Kopaonik Biznis Forumu razgovarali smo o prednostima saradnje startapa i kompanija koja, nažalost, još uvek nije redovna pojava u našoj…

Pokrenut javni poziv za novi državni master program uz podršku IT industrije

Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja raspisalo je danas nacionalni Javni konkurs za izbor master studijskih programa iz oblasti informacionih tehnologija, programiranja,…

Ko će graditi društvo budućnosti?

  U autorskom tekstu za publikaciju „Digital Business Review” koju objavljuje Nedeljnik, naš kolega Nemanja Đorđević piše o važnosti saradnje između obrazovnih…

Svet advertajzinga: od Mad Men-a do Math Men-a

Marketing je jedna od oblasti poslovanja koju tehnologija menja u najvećoj meri. Digitalni mediji, pojava društvenih mreža, proširena i virtuelna realnost svakodnevno…

Postojeće pozicije su neodržive

Direktor naše organizacije Nebojša Đurđević u intervjuu za nedeljnik „Vreme“ govori o motivaciji za povratak u Beograd nakon 25 godina života u Torontu,…

Svaka opasnost je prilika da postanemo još bolji

Posao menadžera za digitalne inovacije jednostavno ne može da ne zvuči pre svega zabavno – zadatak ovog eksperta jeste da prati digitalne…

Obrazovanje je temelj, a taj temelj nam je poljuljan

Internet, društvene mreže, napredne tehnologije nepovratno su promenili medije. Promenio se način kako se informišemo, promenili su se biznis modeli. Ono što…

Pozivamo građane da kažu šta sve može da bude pametnije u Srbiji

Inicijativa „Digitalna Srbija“ poziva građane Srbije da se uključe u razgovor o tome šta bi sve digitalna tehnologija mogla da unapredi u…