Juče smo predstavili novi priručnik Uvod u digitalni marketing, namenjen svima koji razvijaju svoj biznis i nastoje da privuku nove korisnike. Reč je o još jednom vodiču osmišljenom u okviru projekta Preduzmi ideju, kojirealizujemo zajedno sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID).
Juče je u našim prostorijama organizovan susret startap timova i marketing stručnjaka, tokom kog je otvorena diskusija na temu značaja digitalnog marketinga, pre svega iz perspektive razvoja proizvoda i izlaska na tržište novoosnovanih kompanija. Povod okupljanja bilo je predstavljanje novog vodiča, a predstavnici startap timova iskoristili su ovu priliku da dobiju odgovore na veliki broj pitanja iz domena vođenja marketinga i upravljanja eksternim komunikacijama. Odgovore na pitanja dali su im članice našeg marketing tima — Marija Janjušević, Marija Bušić, Đurđina Caković i Sanja Vatić, kao i Miloš Pejčinović, Digital Account direktor u marketinškoj agenciji Executive Group i Ivana Milutinović, Product Marketing specijalistkinja u Nordeusu.
Digitalni marketing je ključan za uspešno poslovanje u današnjem digitalnom svetu. Iz dana u dan broj ljudi u svetu koji koriste internet u različite svrhe se povećava, a digitalni marketing omogućava da dopremo do svakog od njih. Svesni smo da je jedan od izazova za startap timove na početku njihovog razvoja — kako plasirati proizvod na tržište, kako da korisnici čuju za nas i kako da komuniciramo sa njima? Uvidevši taj momenat, mi sa projekta Preduzmi ideju odlučili smo da kroz pregled ovog polja, ilustrovan praktičnim primerima približimo digitalni marketing svim zainteresovanima, istakla je Marija Janjušević, menadžerka za marketing i komunikacije projekta Preduzmi ideju i autorka priručnika Uvod u digitalni marketing.
Vodič je osmišljen tako da čitaoci mogu da steknu osnovna znanja o digitalnom marketingu, segmentima koji ga razlikuju od tradicionalnog marketinga ali i alatima, opcijama i trikovima koji u okviru digitalnih kanala komunikacije mogu da dovedu do boljih rezultata i veće vidljivosti proizvoda. Pored teorijskog dela, u priručniku se nalaze i saveti i praktična znanja koji su sa čitaocima podelili marketing direktori i menadžeri velikih kompanija-članica i partnera Inicijative „Digitalna Srbija”.
Direktor projekta Preduzmi ideju Nebojša Bjelotomić istakao je koliko je važno deliti ovakva i druga ekspertska znanja.
Ovaj vodič predstavlja još jedan u nizu edukativnih materijala koji smo proizveli u okviru projekta Preduzmi ideju, sa željom da postojeće resurse, znanja, ekspertize podelimo sa onima koji tek grade svoje preduzetničke puteve i traže nišu kojoj će ponuditi svoju uslugu ili proizvod. Naša uloga jeste da povežemo različite zajednice, stručnjake, timove i kreiramo jedan lanac podrške, razmene iskustava i znanja koji će rezultirati dodatnom vrednošću za sve.
Vodič Uvod u digitalni marketing dostupan je za besplatno preuzimanje na preduzmi.rs, kao i ostali edukativni materijali koji su izrađeni u okviru projekta.