Sledeći korak
je poletanje

Podržavamo startape u fazi intenzivnog rasta, spremne da osvoje nova tržišta, sa fokusom na Aziju, posebno na Japan i Jugoistočnu Aziju. Prijavite se za NINJA akceleratorski program i uz podršku sjajnih mentora i povezivanje sa investitorima, doživite veliko ubrzanje!

NINJA AKCELERATORSKI PROGRAM

NINJA (Next INnovation with JApan) je akceleratorski program namenjen startapima u fazi intenzivnog rasta koji žele da izađu na nova tržišta u Aziji a koji se po drugi put održava u Srbiji. Sprovode ga ICT Hub i Inicijativa Digitalna Srbija u partnerstvu sa Japanskom agencijom za međunarodnu saradnju (JICA) i trajaće deset nedelja.

NINJA akceleratorski program obuhvata pet obaveznih tematskih celina na kojima će domaći i međunarodni eksperti raditi sa startapima u grupi i individualno u cilju pripreme startapa za izlazak na nova tržišta. Pored toga, dodatni elementi programa će biti prilagođeni potrebama svakog startapa uz konsultacije sa stručnjacima iz određenih oblasti. Program je dizajniran tako da startapima obezbedi dovoljno vremena, alata i kontakata, kao i podršku iskusnih profesionalaca.

ŠTA TE OČEKUJE U NINJA PROGRAMU?

Možeš da unaprediš samo ono što možeš da izmeriš. Tokom ove radionice, detaljno ćemo vas voditi kroz proces definisanja SMART ciljeva i ključnih indikatora uspeha specifičnih za poslovanje, industriju i tržište vašeg startapa. Postavite ciljeve za narednih 12 meseci i uskladite ih sa dugoročnom strategijom kako bi ostvarili konkretne rezultate.

Ulazak na nova tržišta zahteva razumevanje kulturnih razlika i poslovnih očekivanja. Na ovoj radionici, saznaćete kako da prilagodite svoje poslovne modele i marketinške strategije kako biste se uspešno pozicionirali na azijskim tržištima. Razumevanje kulture i prilagođavanje poruka ključni su koraci za uspešan prodor na novo tržište. Ukazaćemo vam na ključne stvari pri planiranju izlaska na tržišta Azije - razumevanje kulture, očekivanja tržišta i poslovni bonton.

Efikasan ulazak na tržište zahteva pažljivo planiranje i pravilno odabrane marketinške kanale. Ova radionica pružiće vam alate i veštine za kreiranje uspešnih planova lansiranja proizvoda, od prvih korisnika do širenja na šire tržište. Naučićete kako da dizajnirate efikasne kampanje koje će privući pažnju vaših ciljnih korisnika.

Efikasan prodajni proces ključan je za dugoročan uspeh startapa. Tokom ove radionice, istražićete kako da postavite prodajne procese, od generisanja potencijalnih kupaca do korišćenja CRM alata za upravljanje odnosima sa klijentima. Fokus će biti na stvaranju sistema koji podržava rast prodaje kroz jasne metrike uspeha i ključne alate za praćenje rezultata. Fokus je na strategijama za B2B i B2B2C poslovni model.

Prikupljanje sredstava (investicija) zahteva jasno definisanu strategiju i ubedljivu prezentaciju. Na ovoj radionici naučićete kako da procenite vrednost svog startapa, kreirate finansijska predviđanja i pripremite se za komunikaciju sa investitorima. Takođe, razvijaćete veštine prezentacije, kako biste svoje uspehe i planove na pravi način predstavili potencijalnim investitorima, i odgovorili im i na ona “teška” pitanja.

NINJA TI OMOGUĆAVA DA IZABEREŠ SVOJ NAREDNI KORAK - I KO ĆE U NJEMU DA TI POMOGNE

Pored obaveznog kurikuluma i eksperata imaćeš mentora koji će raditi sa tvojim timom 1 na 1, uz priliku da tražiš dodatne konsultacije sa domenskim stručnjacima koji će tebi i tvom timu pomoći da brže i bolje napravite naredni korak!

Rok za prijave
17. novembar 2024.
Intervjui i selekcija startapa
do 20. novembra 2024.
Akceleratorski program
21. novembar - 31. januar
Demo Day
6. februar

Program traje 10 nedelja i obuhvata intenzivnu pripremu kroz niz edukativnih i praktičnih radionica. Startapi će proći kroz 4 edukativna modula od novembra do decembra, dok je završna edukacija planirana za januar. Paralelno sa edukacijama, biće organizovane individualne mentorske sesije, podrška domenskih eksperata po potrebi, kao i različiti networking događaji. Odabrani startapi će blagovremeno biti obavešteni o formatu realizacije programa, uz napomenu da će deo aktivnosti biti održan uživo u Beogradu.

ŠTA JOŠ OČEKUJE NINJA STARTAPE?

Pored programa mentorskih radionica, startapi će takođe imati priliku da prisustvuju specijalnim događajima i saznaju više o tome kako da skaliraju poslovanje, izađu na nova tržišta i koje su dobre prakse i kako to učiniti iz Srbije.

1

Panel: Peer-to-Peer saradnja

Srpski startap ekosistem je relativno mlad, ali postepeno akumulira dragoceno znanje unutar zajednice. Ubrzavanjem tog procesa možemo doprineti bržem razvoju celokupnog ekosistema. Pozivanjem prethodnih učesnika NINJA programa i uspešnih lokalnih preduzetnika koji posluju na azijskom tržištu, omogućavamo prenos tog znanja od iskusnih kolega do odabranih startapa. Cilj nam je da ih bolje pripremimo za izazove koje mogu očekivati kako u programu, tako i na azijskom tržištu.

2

Događaj: Iz Srbije u Aziju

Cilj ovog javnog događaja je podizanje svesti u okviru srpskog startap ekosistema o mogućnostima i preprekama pri ulasku na azijska tržišta, kao i pružanje novih uvida i kontakata za učesnike programa. Predstavnici JICA će pružiti dublji uvid u azijski startap ekosistem i istaknuti primere uspešnih kompanija kroz studije slučaja.

U skladu sa ovom vizijom, pozvaćemo i srpske i azijske kompanije da učestvuju na događaju, čime će startapi dobiti dragocene prilike da se povežu sa potencijalnim partnerima.

3

Događaj: NINJA putovanje

Peer-to-peer razmena iskustava iz programa od ključnog je značaja jer omogućava startapima da uče iz konkretnih primera — šta je dobro funkcionisalo, koji rizici i greške se mogu izbeći, i time ubrzaju svoj razvoj.

Ovaj događaj održaće se nakon povratka odabranih startapa iz Azije i predstavljaće vrhunac putovanja kroz NINJA akcelerator. Podelom stečenog znanja među startapima, doprinosimo širenju iskustava u celom ekosistemu i podstičemo druge startape da azijsko tržište vide kao sjajnu priliku za ulazak na globalno tržište.

DEMO DAY

Poslednjeg dana akceleratorskog programa startapi će imati priliku da se predstave pred zajednicom okupljenom oko NINJA programa koju čine donatori, mentori, domenski eksperti, potencijalni partneri kao i domaći i međunarodni investitori i VC fondovi. Program obuhvata Mock Demo Day, gde će startapi dobiti konkretne savete i povratne informacije kako bi se na najbolji mogući način pripremili za Demo Day.

POSETA JAPANU

Startapi koji uspešno završe akceleracijski program i ostvare ciljeve postavljenje na početku programa imaće priliku da po pozivu i u organizaciji donatora programa posete Japan i predstave se tamošnjoj startap zajednici, investitorima ali i potencijalnim klijentima.

DA LI JE OVO PROGRAM ZA TEBE?

Ovaj program namenjen je startapima koji žele da posvete vreme važnim, ali često zanemarenim, temama i da se pripreme za poletanje bez iznenađenja! Ukoliko tvoj startap ispunjava ove uslove, nadamo se vašoj prijavi:

  • Razvijate inovativan proizvod koji ima potencijal skaliranja na globalno tržište
  • Prevashodno imate B2B ili B2B2C poslovni model , sa proizvodom na tržištu i početnom trakcijom (prvi klijenti ili prvi prihodi)
  • Želite da otvorite novo tržište na azijskom kontinentu
  • Vaš tim je motivisan da uči i da se adaptira novim okolnostima
  • Imate više od jednog osnivača
  • Registrovani ste kao pravno lice u Republici Srbiji, ne starije od šest godina

Ako ispunjavate gore navedene kriterijume, pozivamo vas da se prijavite i budete jedan od 5 startapa koji će biti primljeni u program i nastaviti put ubrzanog razvoja!

KAKO DA SE PRIJAVIŠ?

  • 1 Popunite PRIJAVNU FORMU
  • 2 Pripremite PITCH DECK na engleskom jeziku
  • 3 Prijavu pošaljite do 17. novembra u ponoć
  • 4 Ukoliko ste izabrani za naredni krug, bićete kontaktirani do 20. novembra

Za sva pitanja u vezi sa programom i aplikacijom možete pisati na adresu: ninjaaccelerator@icthub.rs

EKSPERTI

Postavljanje ciljeva i ključnih indikatora uspeha (KPI)

Luka Prišunjak

Luka Prišunjak

Lazar Grujičić

Lazar Grujičić

Razumevanje kultura: Kako uspešno izaći na azijska tržišta

Sanja Despotović

Sanja Despotović

Dušan Obradović

Dušan Obradović

Strategije ulaska na tržište (uključujući marketinške aktivnosti)

Vukašin Vukosavljević

Vukašin Vukosavljević

Sonja Lukić

Sonja Lukić

Prodajni procesi

Patrick Collins

Patrick Collins

Nađa Komnenić

Nađa Komnenić